Space Bunnies












Explore the universe like never before in this spacey, tilty adventure!


THE SPACE BUNNIES NEED YOUR HELP!
Their worlds are deteriorating and there's only one place left to go... the Homeworld. Blast off on an exciting adventure to help the Space Bunnies find home - but don't forget to pick up their friends along the way!

THE FINAL FURRY FRONTIER
Rocket your way through unique obstacles like asteroid belts, wormholes, galaxies and black holes. Avoid the space stickies who want nothing more than to feed on your rocket fuel. And watch out for the bunnies natural enemy, the SPACE FOX!

探索宇宙在此之前從未有過斯派西,tilty冒險!

兔子的空間需要你的幫助!
他們的世界正在惡化,只有一個地方可去...的家園。升空的一個令人興奮的冒險,以幫助航天兔子找家 - 但別忘了拿起他們的朋友相處的方式!
最後毛茸茸的前沿
火箭的方式,通過獨特的障礙,如小行星帶,蟲洞,星系和黑洞。避免空間膠粘誰想要什麼比養活你的火箭燃料。並留意天敵的兔子,空間狐狸!
特徵
- 休閒和娛樂的遊戲一樣,沒有其他
- HD圖形手機和片劑,包括三星銀河,摩托羅拉 Xoom和其他Android 3.0(蜂窩)片
- 創新而又簡單的傾斜控制讓您放大從未像現在這樣通過空間
- 大規模噸的水平,探討與獨特的障礙和難題
- 特別權力和皮卡幫助清除你回家的路
- 校準發揮任何方向,橫向或縱向
- 捏變焦,手勢,挖掘可以很容易地控制空間導航和爆破事情
- 成癮的重複可玩性 - 探索角落的空間,您錯過了前找到所有你的長耳朋友
**這是這一年的兔子,兔子和空間需要你的幫助!讓他們的家! **



Download

留言