Baseball Superstars® II










最受歡迎的BASEBALL SUPERSTARS 系列的最好版本!
Baseball Superstars II 是全功能的棒球遊戲,包含7 種不同模式以滿足每位玩家的需求。

全新特性

改進的我的聯賽與季賽模式
極大改進的故事情節與多樣化的場景,以及同時參與多種事件。

玩家創建的超級技能
可自定義的超級技能包含無限數量的投球風格以及數十種擊球效果。

增強的控制與圖形仿真
簡化的用戶界面以及增強的玩家視角系統。

高端棒球體驗
六位全新超級球員,各種天氣類型,以及增強的AI,讓遊戲更具挑戰性。


改進特性

全球範圍內售出超過1200 萬份遊戲拷貝
自2002 年以來,Baseball Superstars 系列已被全世界玩家所喜愛。

全功能的棒球遊戲
6 種不同的遊戲模式,包含表演賽,我的聯賽,季賽,全壘打賽,錦標賽以及配對遊戲模式確保了長時間的遊戲體驗與無窮樂趣。

全面管理
通過購買合適的裝備以及給予必要的訓練,來參加多種事件,贏得錦標賽,並收穫成功。

額外的自定義
自定義遊戲設置來選擇您希望進行遊戲的特定場景或玩家,並裝飾您的體育場來為您的棒球俱樂部賺取更多資金。

榮登冠軍
通過收購名人堂球員、交易球員、僱傭超級球員,以及在配對遊戲模式中操控其它玩家來組成最強陣容。

Baseball Superstars II is a full featured baseball game with 7 different modes to satisfy everyone's needs.

─────────────────────

NEW FEATURES

IMPROVED MY LEAGUE & SEASON MODE
Diverse scenarios with vastly improved storyline and engage in various events at the same time.

USER-CREATED SUPER SKILLS
Customizable super skills include unlimited number of pitching styles and dozens of batting effects.

ENHANCED CONTROL & GRAPHICS SIMULATION
Simplified user interface and enhanced player's point-of-view system.

ADVANCED BASEBALL EXPERIENCE
Six new super players, various weather types, and improved AI makes the game even more challenging.



Download

留言