BeeTalk










Look Around for new friends nearby you and enjoy enhanced chatting experience with whisper messages that disappear afterwards. You can also use doodle and cute stickers.


Flip
Browse through different profile pictures. Flip to right to "Like" and left to "Dislike". Automatically become friends if you like each other!

Shake
Find people who are shaking together with you to make friends!

Look Around
Discover and make new friends from nearby

Whisper
Send messages that magically disappear afterwards!

Free Calls and Messages
Unlimited talk time, texts and voice messages

Doodle
Sketch and draw to your friends!

Stickers
Enrich your chatting experience with cute stickers!

Group Chat
Group Vote allows us to find out others' preferences


BeeTalk 是一款內容豐富的全新交友應用程式,多項獨特內容讓你體驗前所未有的新鮮與樂趣。

「找朋友」快速定位身邊的人群,「搖一搖」搖搖手機輕鬆配對,「喜翻」超直覺又方便的介面,讓你一指交友!「悄悄話」神奇加密訊息內容,還能自定顯示秒數。
你還可以無限量地享受免費通話,訊息,貼圖,塗鴉,動態,發送圖片等功能。

BeeTalk的主要特色:

【輕鬆結交新朋友】
同步手機通訊錄,Facebook聯絡人,讓你的朋友「一網打盡」;
更可以通過「搖一搖」,「找朋友」功能隨時隨地搜尋身邊的交友機會哦!

【喜翻】
最符合人性設計的介面,左右翻玩讓你享受在指間交友的樂趣。
除了能成功配對喜翻你的好友,還有篩選功能,讓你交友更快速!

【悄悄話】
有什麼想對情人或朋友說的專屬密語嗎?就用悄悄話發送吧!
訊息被查看后會自動消失,還能設定顯示的秒數,多種玩法等你來發掘。

【豐富的聊天方式】
免費文字訊息、語音訊息、通話、圖片、貼圖、多人群組等功能,
讓你愛怎麼聊,就怎麼聊。

【多樣化的貼圖】
各種風格,不同設計的獨家貼圖。
可愛?搞怪?流行?個性?選擇屬於你的風格的貼圖吧!

【塗鴉】
文字跟說話沒辦法表達你的心情?用畫的!塗鴉出你想要的獨特訊息傳達給對方!

【動態分享】
使用照片、圖片跟文字紀錄你的生活點滴,用你最喜歡的方式與好友們分享吧!