自由天使紋身








紋身的設計和發光的球體滾動和星星天使動態壁紙!
黥面天使動態壁紙,用滾動的設計和發光的球體和星星!按照你的天體徑為你的手指觸摸屏幕。優化的蜂窩平板設備,並與 OpenGL的實施效率。一個 CPU /電池節能設置,還提供。檢查出6種不同的色彩選擇,更多的藝術,許多自定義選項捐贈的版本!阿合作為特色的藝術家貓斯賓塞作品。請聯繫我們或與反饋,如果您遇到任何問題,可惜沒有設施,應對市場的意見。

A Tattooed Angel Live Wallpaper, with scrolling designs and glowing orbs and stars! Trails of orbs follow your finger as you touch the screen. The background color gently modulates. Optimized for Honeycomb Tablet devices, and implemented with OpenGL for efficiency. A CPU/Battery saving setting is also provided.



Download

留言