The Sims™ FreePlay










自由自在地生活!無拘無束地遨遊!
由開發暢銷遊戲——模擬人生3手機系列的原班人馬打造,讓你在Android平台上盡情免費享受模擬人生的樂趣。
** 借助情人節禮物與模擬人物們擦亮愛的火花——現已到貨! **
開始免費遊戲吧!創建多達16名從頭到腳定制的模擬人物,還可以……
• 設計你理想中的家園,或者直接讓你的模擬人物住進配置齊全的房子
• 照料寵物、打理花園、甚至可以烘培香噴噴的蛋糕
• 為你的模擬人物發展職業,掙取模擬幣以改善生活
• 達成各項目標便能獲得Lifestyle點數, 用以兌換新潮物品
• 與你的模擬人物實時同步(無論你是在白天還是夜晚,模擬人物總會和你處於同一時間)
…更不可思議的是:遊戲是免費的!
一切模擬皆有可能
你的模擬人物們會成為朋友還是仇敵?無論是通過扇耳光、擊掌還是“嘿咻”,皆可建立起豐富的人際關係!讓你的小鎮因為寵物店、車店以及超市的開張而變得喧囂起來。創建更多的模擬人物,你的城市就會發展的越來越繁榮。
自由自在,無拘無束!模擬人生,模擬無限可能!
________________________________________
說明:
- 該遊戲旨在為Android設備提供全新的模擬人生體驗,和我們在Facebook上發布的版本沒有直接關聯。
- 遊戲需要因特網連接,請確保您的設備已經連接上網。
- 由於該遊戲內容豐富、品質卓越,我們建議您通過WiFi連接下載並進行遊戲。
- 注意:可能無法運行在已獲得root權限的裝置上。

From the creators of The Sims™ 3 series of best-selling mobile games, comes a COMPLETE Sims experience that you can play for FREE on Android.

** The Sims FreePlay is a BIG game (600MB+), so we strongly recommend connecting to WiFi before downloading. We promise – it’s worth it! **

LET THE FREEPLAY BEGIN! CREATE UP TO 16 CUSTOMIZED SIMS FROM HEAD TO TOE, AND…
• Design dream homes or get fully-furnished houses for your Sims
• Care for pets, grow gardens, even bake a cake
• Give your Sims careers and earn Simoleons to improve their situations
• Complete goals for Lifestyle Points, then spend them on hip items
• Live with your Sims in real-time (when it’s day or night for you, it’s the same for your Sims)!

…and most of all, play for FREE!



Download

留言