World Cup Table Tennis™








World Cup Table Tennis™,iPhone上的#1遊戲,現在在Android!
Skyworks®出品的iPhone/iPod及iPad遊戲World Cup Table Tennis™在70個國家是排名第一的遊戲系列。現在登陸ANDROID!
乒乓球是桌上最快的運動。現在排名第一的乒乓球遊戲已登陸智能手機!
像職業選手一樣集中註意力接住每個邊球。保持精準。可抽球或打旋轉球。
此免費遊戲有錦標賽模式。看看你能贏得黃金杯並奏響所選國家的國歌嗎。
免費版功能
- 奇妙逼真的3D動作
- 錦標賽模式:爭奪四分之一決賽、半決賽和決賽的勝利
- 2個具有不同物理特性的球拍
- 播放自己的音樂
- 得分榜
- 通過電子郵件挑戰朋友
- 可連接Facebook
升級到完整版有附加功能
- 職業生涯模式: 玩多個國家,多種球拍可選
- 來自各大陸的20個國家
- 8個球拍,每個球拍具有不同的物理特性和玩法,如大力量的“SCORCHER”和超級旋轉的“GRIP”球拍
- 晉級模式: 經典遊戲的一個新玩法,增加了獎勵
- 錦標賽模式: 完整的無限制模式,有20個國家的國歌
- 對戰模式: 在同一個Android手機上實時對抗其他玩家!就像一個實時的多人遊戲
- Open Feint社區
提示: 你可以不付一分錢升級到完整版!

Free game with Tournament, Career, H2H, and Arcade modes. Choice of 10 paddles and 20 countries.

Play this game and feel like a pro, concentrating to catch the corners with each shot. Be precise. Smash the ball. Or spin it.


FEATURES IN FREE VERSION
- Fantastic, realistic 3D physics. High quality graphics.
- TOURNAMENT MODE: Trophy play in quarters, semis, and the finals. If you win tournaments, you get gold trophies!
- 2 paddles with unique power and spin levels.
- Play your own music
- Scoreboards
- Challenge friends via email
- Facebook connectivity



Download

留言