Snapseed








Snapseed is the only photo app you’ll want to use every day. It makes any photograph extraordinary with a fun, high-quality photo experience right at your fingertips.

Anyone can enhance, transform, and share their photos with ease using incredibly advanced features from the leader in digital photography software. Built-in Google+ capabilities make it even more powerful to share your images with your friends and family.

PRAISE FOR SNAPSEED:
“Snapseed…first-class photo-editing software.” ~~Roy Furchgott, New York Times

“Snapseed...offers an incredible level of control over its effects and filters.” ~~Jaymar Cabebe, CNET

BENEFITS:
• Easily adjust your photos with a single tap using Auto Correct
• Tweak your photo to perfection with Tune Image
• Use Selective Adjust to enhance specific objects or areas in your photos
• Experiment with fun & innovative filters like Drama, Vintage, Grunge, and Tilt-Shift
• Add Image Borders for a finishing touch
• Share your creations via Google+, email, and any other service you have installed.

SUPPORTS:
• Android OS 4.0 (Ice Cream Sandwich) or later
• Phone or Tablet
• JPEG photos
• Language support: English, German, French, Spanish, Italian, Brazilian Portuguese, Japanese, Chinese (Traditional and Simplified), and Arabic

GET IN TOUCH:
google.com/+Snapseed

Snapseed是您唯一想每天使用的相片處理應用程式。您可輕鬆地給任何相片增添非凡特效,享受充滿樂趣的高品質相片體驗。
這款領先的數位相片處理軟體提供了眾多不可思議的先進功能,讓任何人都可以輕鬆增強、改變和分享其相片。內建Google+功能使其更加強大,幫助您與親友分享您的圖像。
對SNAPSEED的讚譽:
「Snapseed…一流的相片編輯軟體。」~~RoyFurchgott,《紐約時報》
「Snapseed...對其效果和濾鏡處理具有令人難以置信的控制水平。」~~JaymarCabebe,CNET
優點:
•使用「自動校正」,只需輕輕一點即可輕鬆調整您的相片
•使用「調整圖像」,將您的相片調整至盡善盡美
•使用「選擇性調整」,以增強相片中的特定物件或區域
•可嘗試各種有趣的創意濾鏡,例如戲劇、復古、雜質以及移軸鏡攝影
•為圖像增加邊框,以達到畫龍點睛的效果
•透過Google+、電子郵件和您安裝的任何其他服務分享您的作品。
支援:
•AndroidOS4.0(IceCreamSandwich)或更高版本
•電話或平板電腦
•JPEG相片
•支援語言:英文、德文、法文、西班牙文、義大利文、巴西葡萄牙文、日文、中文(繁體及簡體)以及阿拉伯文
聯絡方式:
google.com/+Snapseed
功能:
==基本調整==
•自動校正-自動分析相片並將色彩和曝光調整到最佳狀態。
•選擇性調整-使用NikSoftware革命性的UPoint技術,在數秒鐘內對相片中的特定區域做出精準的選擇和增強。
•調整圖像-使用「環境」來製造特別適合色彩和紋理的深度和自然飽和度。調整「白平衡」、「飽和度」和「對比度」等等。
•拉直旋轉-使用簡單的手勢控制旋轉90°及/或拉直相片。
•裁切-使用標準的縱橫比或自由裁切,輕鬆裁切圖像以去除相片上分散注意力的部分。
==創新增強==
•黑白-此濾鏡的靈感源於暗室,可為相片創造經典的黑白外觀。
•復古膠片-使任何相片看起來像50年代、60年代或70年代的古老彩色膠片照。
•戲劇-透過為您的相片量身定製的效果來增添風格,從細微的紋理到異想天開的藝術效果都信手拈來。
•雜質-使您的相片呈現完全獨特的時尚昏暗外觀。
•移軸鏡攝影-建立窄聚焦帶,用以模擬微縮場景中常見的景深外觀。
•細節-使用NikSoftware專業產品具備的傳統銳化功能或獨特的細節構造控制來增強細節。
•中心焦點-透過模糊和調節周圍背景的亮度來突出相片的拍攝主體。
•相框-為相片增加風格化邊框,以達到畫龍點睛的完美效果。
•Retrolux-讓您的相片帶有漏光、刮擦、膠片等多種風格,看上去充滿濃濃的復古風。


Android Download

IOS Download