AGames港式麻雀









《AGames港式麻雀》嚴選 30 款港式麻雀牌型,沒有最正宗,只有更正宗!獨有 3 番起胡、半辣上、一炮多響等計分機制,絕對港式玩法,讓玩家猶如置身家中與姨媽姑姐竹戰一番!只要您擁有 Yahoo、Facebook 或 AMS 帳號,就可以免註冊,立即在 iPhone 或 iPad 上開枱打牌!隨時隨地,想玩就玩,馬上開枱不用等!

*桌面電腦登入網址*
http://play.agames.hk/login/

*遊戲特色*
■嚴選 30 款港式麻雀牌型,獨有 3 番起胡、半辣上、一炮多響等計分機制!
■真正免費打!補金幣無上限,缺金幣無需等到第二日!
■廣東話語音,港式對白,打起牌來份外親切!
■海底牌最大粒,睇得清楚,唔再亂出沖!
■一划即出牌,出牌流暢唔卡牌!
■免註冊、馬上玩,使用 Yahoo、Facebook 或 AMS 帳號,即可登入立即玩!
■支援桌面電腦、智能手機、平板電腦,無論屋企、公司或手機都玩得!
■提供「一手局」玩法,速戰速決,玩完一鋪即刻閃!
■斷線重連功能,只要在牌局結束前回到桌內,即可繼續未完牌局!

*語言支援*
支援繁體中文