Deadwalk: The Last War







This is Deadwalk: The Last War! Battle against zombies to survive, or be torn apart by the walking dead. Harness the powers of Ancient Gods and SURVIVE THE APOCALYPSE!

In this post-apocalyptic world, declare war on Zombies! The fittest will survive and rule this broken world. 100+ GODS and HEROES ranging from Zeus to Hades will be revived to assist you and help you prevail in this Zombie World War!

Deadwalk: The Last War!生死存亡,一線之間!世界末日之時,在古代諸神的幫助下,與瀕臨城下的僵尸大軍激烈戰門!
適者生存,統治世界!從宙斯到哈迪斯,100多位諸神,助你在末日稱雄!"
特點
• 僵尸
僵尸會不斷進化、進攻,來降低你生存的幾率。
全力粉碎他們,在末日稱霸!
• 英雄
宙斯, 哈迪斯, 托爾, 奧丁等100多位神與英雄前來助你戰門!
意想不到的新英雄即將上陣!
• 軍隊
殺手、塞壬、凤凰、戰爭機器,一起宣誓你的強大武裝力量。
甚至,核彈都可以粉碎僵尸和你的敵人!"
• 戰門
向敵人所駐守的城市進軍,欣賞他們心驚膽戰露出的可憐之相,以強大的力量震懾并征服他們。
在戰場上揮斥方遒,控制整個局面!
• 聯盟
創建聯盟、支持盟友,成為聯盟的主導力量!
集結戰門、派送援軍,統一支離破碎的世界!"""


Android Download

IOS Download