The Secret Life of Pets: Unleashed







Get up close and personal with the insanely cute characters from The Secret Life of Pets™ in this sensational match-3 game. From EA and Illumination Entertainment—the creators of Despicable Me and Minions—comes a matching adventure that's the perfect blend of pets, puzzles, and personality.

在這款好玩的三消遊戲裡與《寵物當家™》中超可愛的角色們進行近距離接觸。 EA 與 Illumination Entertainment(《神偷奶爸》與《小小兵》的創作者)攜手合作,為您帶來一場融合了寵物、謎題與個性化的精彩冒險。

加入麥斯
跟麥斯和他的朋友們一起探索紐約市並享受各種刺激的挑戰。 每個章節都會解鎖新寵物、遊戲板與目標 – 像是跟小莫一起趕走討厭的松鼠,或是幫公爵挖出超大的骨頭。

跟寵物們一同搗蛋
跟麥斯玩丟球來收集每日獎勵、跟萊納德一起搖滾、甚至還能跟克蘿伊一起偷冰箱裡的東西吃。

無限的樂趣
透過配對連擊與超級連擊來開啟寵物特效,像是呼叫一群鸚鵡來幫忙,或是請飛鷹哥和小潔俯衝轟炸遊戲板。

在您與這些《寵物當家™》中的開心活寶們一同玩樂(也許還有點惡作劇)時,開心的感覺擋也無法擋。

Android Download

IOS Download