Saber's Edge - Puzzle RPG







Epic role playing action and adventure await! Collect, control, and upgrade the perfect pirate crew. Explore an all-new universe where magic and technology collide! Lead your team on a quest for life-giving Soul Stones. Fight intense RPG battles filled with strategy, factions, character classes, team attacks, spells, and special combos. Win rewards and treasure in quests, daily bounties, and missions across the Seven Skies!

In Saber's Edge, only you can save your world from the evil Empire and their unstoppable army. Over 15 character traits add layers of strategy to fun and fast combat. Earn infinite treasure and rewards. Beautiful, 3D rendered graphics bring the universe to life.

FREE to download, Saber's Edge is easy to pick up and play, but has infinite layers of depth and story across thousands of battles and hours of adventure.

史詩級的動作冒險角色扮演大作在等待著你!收集、操控、升級,來打造最完美的海盜船隊。揚帆起航,探索這個魔法與科技並存的新概念世界!帶領你的團隊完成任務,以獲得賦予生命之力的靈魂石。研究並掌握各種豐富的能力、派系、角色類別、團隊攻擊、法術以及特殊組合技,駕馭這個極具戰略性的RPG戰場。通過任務、每日懸賞以及多姿多彩的故事關卡,來贏取隱藏在無垠的天海中那數不盡的獎勵和財寶吧!
在《軍刀之刃》裡,唯有你可以從邪惡的帝國和他們不可一世的軍團手中拯救這個破碎不堪的世界。超過15個各具特色的角色,流暢而富有戰略性的戰鬥系統,無窮無盡的財寶在等你探索和挖掘。將這個唯美、絢麗的3D世界帶入你的生活吧。

免費下載,《軍刀之刃》易於上手但難於精通。蕩氣迴腸的故事線穿插於千百場的史詩戰鬥中,並有無窮無盡的冒險內容讓你的征途永遠不會枯燥和乏味。


在這款全新的史詩級角色扮演遊戲中,征服浩瀚無垠的天海 招募和收集各具特色的海盜作為你的船員!英雄、戰士、術士以及更多個性張揚的人物供你挑選!

為你的隊伍制定戰術!基於不同的派系、類別以及他們獨一無二的能力來配置不同的隊員!不斷積累戰場上的寶貴經驗,靈活應對各種變數吧!

享受快節奏的戰鬥所帶來的刺激!在戰場上活用各種進攻方式,包括法術和團隊組合技。

裝備並進化!用更棒的武器、裝備來不斷提升船員們的戰鬥力!將他們升至滿級,通過解鎖全新的技能來釋放他們心中的黑暗面!

“頭目戰”將是對你戰鬥技巧的終極考驗。

探索成千上萬的浮島!在這個佈滿無盡財寶、誘人任務、和每日懸賞的世界中放肆冒險吧!

立即升級你的軍火庫!利用你的舊裝備和戰利品,熔鑄和鍛造稀有的武器,讓你的角色們獲得前所未有的提升吧。

華麗唯美的戰場,全3D動畫植入的角色,將《軍刀之刃》帶入你的生活吧。

免費下載並暢玩

新的冒險內容將會被不斷追加。

Android Download

IOS Download