History Great Battles Medieval










‘These are my battlefields. And I will fight for my men, for my king and for my country’

Optimized for TEGRA 2 chips. Unbelievable detail on your tablet! The most advanced game yet for the Android market!

This is the Hundred Years War. Each man must stand tall. Each man’s mettle will be tested. But amongst all men there are leaders, there are those who will not be cowed. Can you be that leader? In this epic strategy RPG you will lead your army through the greatest of medieval wars and make history live again.

史詩角色扮演即時戰略遊戲的過程中設置的百年戰爭!
'這是我的戰場。我會爭取我的人,我的國王和我的祖國
優化的Tegra 2芯片。令人難以置信的細節您的Tablet!最先進的遊戲還為 Android市場!
這是百年戰爭。每個人都必須巍然屹立。每個人的氣概將受到考驗。但是,在所有男人有領導,有那些誰也不會被嚇倒。你能說的領導者?在史詩般的策略RPG遊戲,你將帶領你的軍隊通過戰爭和中世紀最偉大的創造歷史的活了。


Download

留言